Oldalak

2015. március 17., kedd

Puding-krémes torta

Ez egy pofonegyszerű gyors torta.
Az egész torta 3 lap fehér piskótából és csokis-tejszínes pudingkrémből áll.
Elég magas a torta, mivel összesen 10 tojásból készűlt a piskóta, de ezen lehet változtatni.
Külön sütöttem meg 4 és 6 tojásból álló vizes piskótát, aminek a receptjét már korábban leírtam.

A krém hozzávalói:
1 cs csoki puding
1 cs tejszínes puding
8+1,5 dl tej
4 ek cukor
1 cs tejszínhab por
0,5 cs zselatin fix

Először megfőzzük a pudingokat együtt a 8 dl tejjel és cukorral, majd kihűtjük. A 1,5 dl tejben felhabosítjuk a tejszínhabport és először kanalanként a kihűlt pudinghoz keverjük, végül az összes habbal összekeverjük a pudingot. Ha egyenletes a krém beleszórjuk a zselatin fixet és azzal is átkeverjük, amitől lesz tartása a krémnek, így szebben néz ki szerintem, ha azzal is borítjuk be a tortát.
Jöhet a torta betöltése, én először a 4 tojásos lapot tettem lentre, majd a 6 tojásosat kettévágtam és így lett 3 réteg piskóta, 2 réteg töltelék + a borítás és díszítés. Bőven lesz krém, nem kell sajnálni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése