Oldalak

2015. január 22., csütörtök

Régi tortáim

Régi tortáim                                                              

Még nem sikerült előkotorni az összes képet, de egy kis ízelítőként itt van pár darab. Már nem emlékszem, hogy melyik milyen ízű csak arra mikor - kinek készült. Remélem lesz ami tetszik, nálunk nagy sikerük volt, bár mind családtagoknak készült, ők meg hát egy kicsit elfogultak! :)

Na, de beszéljenek a képek!

Ezt a tortát apósom kapta a 61. születésnapjára. Sima fondant torta egy kis cukormáz díszítéssel. A piskótalapokat kivágtam az üveg méretére és úgy töltöttem meg, majd a külsejét is bevontam krémmel végül a fondanttal. Ezt az üveges ötletet még valahol a neten találtam, de már nem tudom hol! A márkát inkább kitakartam, hogy senkinek ne szúrjon szemet! ;)


Ez is egy egyszerű fondantos torta, házassági évfordulóra készűlt, de már nem tudom kinek! Ezek 2-3. tortáim. A legelső egy barbi torta volt, aminek a képe még keresőben van!


Ez a ferde-emeletes -csúsztatott fondant torta pedig egy 20. szülinapra készűlt. A téma, mint látható póker és foci! Ezzel nagyon meggyűlt a bajon, iszonyat időigényes volt és késésben is voltam vele. Itt még nem tudtam, hogy mennyi időt igényel ez a nem csak sima emelet. Itt az alsó szintből faragtam ki egy kis mélyedést (nem középen) és abba helyeztem a felső szintet, ami szintén faragva volt, hogy ferde legyen. Végülis csak lecsaptam a tetejét! :) A színe élőben kicsit erőteljesebb volt, itt a fotó nem sikerült túl jól!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése