Oldalak

2015. január 23., péntek

Túró torták dekorálása

Ezek is túró torták csak egy kicsit másképp vannak dekorálva.

Ennek a teteje csoki helyett kakaóporral van megszórva, az oldalára babapiskótát pakoltam, amit összekötöttem szalaggal és a krémből hagytam ki egy keveset, hogy körbe nyomkodjam.

Itt plusszba vertem még fel egy kis tejszínt, amit kék ételfestékkel megszineztem és egy kanál segítségével felkentem, hogy tenger hatása legyen. Az aljára egyszerűen csak kekszet pakoltam, mert szeretjük, a homok keksz morzsa, az a piros narancscikkejű gumicukor napernyő lenne nem sírkő! :)
Igazgyöngyökkel megszórva és egy pár tengericsillaggal! :)


Ez pedig egy teljesen bevont ganache csokival, egy kicsit hagytam meg belőle, amit felvertem és nyomózsákkal díszítettem. Plusszban még pár darab bonbont raktam rá és cukorgyöngyöt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése