Oldalak

2015. január 21., szerda

Üdv mindenkinek!



Örülök, hogy lassan sikerül megszerkeztenem a saját kis blogomat. Még kezdő vagyok, de csak megtalálok mindent! :)

Ahogy már magamról írtam 4 éve kezdtem el sütögetni és rögtön tortákkal indítottam. Teljesen kezdőként, nem tanultam sehol! Ami segítségemre volt az a net, minden receptet-ötletet-tortadíszítési praktikát innen szedtem és IMÁDOM csinálni, még ha kudarc ér akkor is örömmel alkotok! :)
A blogot azért indítom, hogy összeszedjen egy kupacba a receptjeimet, alkotásaimat és megosszam másokkal. Bár még van hova fejlődnöm, de most, hogy itthon vagyok az 1 éves kisfiammal több alkalmam lesz sütni, mint az elmúlt 4 évben! Szerencsére az akkori tortákat is lefotóztam, így megoszthatom veletek!

Hamarosan jelentkezem!
Addig is jó sütögetést mindenkinek! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése